fbpx

В тази статия ще се запознаеш с:

  1. Невена – сертифициран инструктор по Табата и HIIT
  2. Какъв е графикът и как да се включиш в онлайн тренировките й по HIIT и Табата?
  3. Какви резултати ще постигнеш с онлайн часовете по Пилатес?

 

Много хора се притесняват да практикуват вкъщи високоинтензивните тренировки, за да не се озоват при комшията отдолу след някое от бърпитата, например.

Да, с тихи упражнения тип йога, няма да безпокоиш съседите, но няма й да изгориш същото количество калории, както при Табатата.

Знаем какво ти трябва в тази ситуация. Още по-добре го знае Невена, която е сертифициран инструктор по Табата и HIIT, и предлага на своите клиенти адаптирани за домашни условия онлайн тренировки.

Запознайте се с Невена – сертифициран инструктор по HIIT и Табата

Ето какво споделя тя за влечението си към спортните занимания като начин  на живот:

„За мен спортът не е работа, а страст! Вярвам, че когато човек има възможността да практикува онова, което обича , той би могъл да бъде максимално продуктивен и полезен за околните. Позволете ми да ви заразя с тази страст и нека заедно се превърнем в архитекти на телата си, като ги проектираме и скулпторираме по най-красивия за нас начин, с часовете по Табата!!!“

Видеата, които подготвя Невена за своите онлайн клиенти са с високоинтензивни тренировки с продължителност 1 час. В тях, докато тренира, изпълнява упражненията, обяснява и дава насоки за техниката.

Какъв е Графикът на онлайн тренировките и как да ги получиш?

Видеата с високоинтензивните онлайн тренировки тип Табата, можеш да ги получиш през Google Drive и да ги практикуваш според ежедневното си натоврване.

При абонамент, всяка седмица ще получаваш нови видеа с които да постигаш максимални резултати и да надграждаш издържливостта и уменията си.

За повече информация, записване и въпроси, можеш да се свържеш с Невена чрез Facebook страницата й.

<a id=“nevena_rezultati“>

Какви резултати ще постигнеш с оналйн тренировката по HIIT и Табата?

1-во: Положителен ефект върху работата на сърцето в дългосрочен план. Т.е. с всяка следваща тренировка, сърцето става по-силно и за снабдяването на тялото с кръв са му нужни все по-малко усилия.

Световната Здравна Организация препоръчва да се правят по 150 минути седмично упражнения с умерена физическа активност или 75 минути седмично – упражнения с висока интензивност, каквато е HIIT.

2-ро: Изгарянето на калории и регулирането на теглото са неизменна част от HIIT тренировката. И както вече споменах, предимството на този вид тренировка е, че за кратко време (25-30 минунит) се постигат резултати, като за едночасова тренировка – изгарят се 500-600 калории. Освен това, тялото продължава да гори калории през следващите 72 часа след като си бил на тренировка.

3-то: Засилва имунитета. Това е изключително важно предимство на всички физически активности, особено в днешните времена на вируси. Проучване на университета Пенсилвания в САЩ доказва, че благодарение на редовно трениране, започват да се образуват в кръвта антитела, наречени имуноглобулини. Така в крайна сметка повишава имунитета.

4-то: Подобрява съня: Проучвания сочат, че аеробните упражнения, към които спадат и кардио тренировките, подобряват съня. А през деня трениращите се чувстват бодри и отпочинали.

От друга страна, добре е да правиш вечер тренировка поне два часа преди да си легнеш. Защото тренировката непосредствено преди сън, може да те ободри и да ти попречи да заспиш.

5-то: Намаляване на стреса в тялото. Същото това проучване в Пенсилвания, показва, че редовните тренировки намаляват нивата на кортизол в кръвта.

6-то: Подобрява паметта и когнитивните умения на мозъка, спроед проучване от 2017 година, направено сред деца. Тези умения са свързани с възприемането и организирането на информация.

Освен онлайн, Невена преподава и в зала. В кои зали можете да я намерите, можете да разберете от нея, като й пишете през Facebook страницата й.

Icon Calendar петък декември 4, 2020
Icon Profile Катя Делипавлова

Тренировките са част от ежедневието ми повече от 20 години. Експериментирам с различни стилове упражнения. Любими са ми въздушна йога и въздушен обръч. Професионално се занимавам с маркетинг. В съчетание на двете ми страсти - тренировките и онлайн комуникациите, се роди www.onlinezala.bg А като майка на две момичета, се надявам да възпитам у тях култура за физическа активност, защото тя е ЗДРАВЕ, СИЛА, УСПЕХ.