fbpx

В тази статия ще се запознаеш с:

  1. Ани – преподавател по Пилатес
  2. Къде да намериш графика й
  3. Как да се включиш в онлайн тренировките й
  4. Какво трябва да знаеш за онлайн Пилатес практиката?
  5. Какви резултати ще постигнеш с онлайн часовете по Пилатес?

Лесно е да намериш онлайн тренировки по Пилатес, а и не само. Дигиталната революция прави по-достъпни от всякога упражненията с изобилие от Youtube видеа и live излъчвания в социалните медии.

Опитът ми показва обаче, че това, което най-силно може да мотивра човек да прави редовно упражнения е друг човек.

Затова днес ще те запозная с Ани – преподавател по Пилатес, която вече от година успешно провежда пилатес онлайн.

Ани е един от онези хора, които ще ви заредят с енергия и желание да станете от дивана и да преборите текущата ситуация.

Мързелът и демотивацията от залежаването вкъщи, ще се изпарят още с първата тренировка. А, когато започнеш да се радваш и на резултатите, ще чакаш с нетъпение часовете за Пилатес.

 


Какъв е Графикът на онлайн тренировките по Пилатес?

Можеш да се запишеш при Ани на Пилатес както за онлайн тренировка, така и в зала.

А ако има желаещи за Пилатес за бременни, може да се проведе индивидулна тренировка – възможностите отново са както онлайн, така и в зала. (При повече желаещи, може да се сформира и групова тренировка на Пилатес за бременни.

Графикът за часовете по Пилатес е публикуван във Facebok страницата й.

 

Как да се включиш в онлайн тренировките на Ани?

Можеш да се свържеш с Ани чрез Facebok страницата й или директно да се присъединиш в Skype групата й.

 

Какво трябва да знаеш за практиката?

Практиката Пилатес е система от  упражнения тонизираща цялото тяло. Темпото е средноинтензивно, с акцент върху правилното дишане и ефективното изпълнение на упражненията. Във всяка тренировка присъстват елементи на усукване и разтягане, облекчаващи дискомфорта в зоната на гърба и кръста. Часовете са разнообразни, тематични, включват и упражнения с уреди (гирички, рингове, ластици, топки, слайдери и др.).

За кого е подходяща тренировката?

Всяка възраст жени и мъже. За всички, които искат да се чувстват по-гъвкави, подвижни и тонизирани, както и за хора изпитващи физически дискомфорт, болка при изкривяване от съвременния начин на живот.

 

Какви резултати ще постигнеш с оналйн тренировката?

  • Тонизиране и подобряване на настроението
  • Енергиен баланс, усещане за радост и хармония
  • Увеличаване на издръжливостта и силата
  • Подобряване на координацията и равновесието на тялото
  • Гъвкавост и облекчение на болки в стави, гръбнак, кръст и т.н.
  • Стройна и жизнена фигура, правилна стойка на тялото

 

Освен Пилатес Ани преподава още:  Йогалатес (комбинация между йога и пилатес), Фит бол ( упражнения с топка), Пилатес за бременни и Йога за деца. За последните две в момента няма група, но ако има желаеще, може да се сформира.

Ето какво Ани споделя за себе си:

За мен, освен здраве и дисциплина, спортът е одухотвореност, баланс, синхрон, добра координация между ума и тялото, правилно дишане и не на последно място – удоволствие. Според мен да спортуваш означава да се забавляваш. Всеки сам трябва да намери смисъл в избраното спортно занимание и да се чувства добре практикувайки го. Само тогава човек постига желаните резултати и се чувства добре в кожата си. В моите часове ние не просто се раздвижваме и оформяме телата си, а си подаряваме преживяване и се зареждаме.

За повече информация и контакт с Ани, последвайте Facebook страницата й .

Icon Calendar понеделник ноември 30, 2020
Icon Profile Катя Делипавлова

Тренировките са част от ежедневието ми повече от 20 години. Експериментирам с различни стилове упражнения. Любими са ми въздушна йога и въздушен обръч. Професионално се занимавам с маркетинг. В съчетание на двете ми страсти - тренировките и онлайн комуникациите, се роди www.onlinezala.bg А като майка на две момичета, се надявам да възпитам у тях култура за физическа активност, защото тя е ЗДРАВЕ, СИЛА, УСПЕХ.