fbpx

Защо 15 минутната тренировка е спасение за всички хора, които искат да поддържат в добра форма здравето и тялото си, но все нямат време да ходят на фитнес или йога?

 

1-во: 15 минутните тренировки звучат по-малко ангажиращо и това кара мозъка ни да не ги слага в графа „нямам време“.

Знаейки че трябва да направим тренировка за само 15 минути, изключваме умствения блокаж, който често ни пречи да започнем, и е по-малко вероятно да пропуснем тренировките.

Когато знаем, че не ни нужен половин или 1 час, а само няколко минути, става по-лесно да намерим време в натовареното ни ежедневие. Все пак, винаги можем да отделим 15 минути, докато се приготвяме сутрин за работа или училище. Както и вечер, докато гледаме някой филм или четем книга.

 

2-ро: Да започнем е най-трудната част, нали?

След като започнете и си спомните колко е хубаво да се упражнявате, ще се почувствате мотивирани да продължите.

Независимо дали тренирате 15 минути или в крайна сметка 30 минути, ще се почуствате спокойни и мотивирани да повторите и следващия път.

3-то: Кратките тренировки са доказано ефективни.

Изследванията показват, че кратките тренировки могат да бъдат също толкова ефективни, ако не и по-ефективни, отколкото по-дългите тренировки. Това става все по-очевидно с популярността на интервалните тренировки с висока интензивност, но може да е вярно и за пилатес.

 

За 15 минути вие сте по-фокусирани върху упражненията, което е далеч повече от час небрежно уморено движение.

 

Освен това, само след 15 минути ще се почувствате по-енергични, свързани с тялото си, освежени и ангажирани да правите по-добри избори през целия ден.

 

4-то: 15 минутните тренировки ни помагат да сме по-редовни

За толкова кратка тренировка е по-трудно човек да си намери извинение, за да я отложи.

 

А кратки тренировки, но редовно, е по-добре от дълги тренировки, но рядко изпълнявани.

 

Упражненията в продължение на 15 минути всеки ден, в продължение на дълъг период от време, е по-ефективно за цялостното психическо и физическо здраве, отколкото упражненията по един час, но 1-2 пъти в месеца.

Лично аз винаги съм смятала че колкото по-кратка е тренировката толкова по-добре, поради причината, че след като свърша с тренировката мога да продължа с деня си и да не го мисля повече.

 

Препоръчвам да правите тези тренировки рано сутрин след като станете от сън, за да раздвижите между ставната течност, както и поради причината че така ще сте по-свежи и готови да продължите с дневната си рутина.

Статията ми е вдъхновена от https://thebalancedlifeonline.com/

Вижте още: 6 СТЪПКИ ДА СЕ СПРАВИШ СЪС СИНДРОМА „ОТ УТРЕ“

 

 

Icon Calendar петък юли 16, 2021
Icon Profile Аделина Бейкова

Здравейте, аз съм Ади и помагам на www.onlinezala.bg като пиша статии за различните видове спортове, които пробвам и споделям преживяното с вас. Обичам да тренирам, защото това ми помага да водя здравословен живот, както и да ставам по–силна и гъвкава.